söndag 14 februari 2010

Det kan inte vara så farligt att försöka

Mitt första blogginlägg, måste erkänna att det allt känns lite pirrigt(typiskt mig att oroa mig). Jag känner redan pressen att skriva en bra text med viktigt och intressant innehåll, gärna lite trendigt och chict också. Anledningen till att jag startat den här bloggen är att jag vill dela med mig, till mina fina vänner och familj där hemma, av min resa till Paris. Då och då kommer jag lägga upp lite bilder och skriva kort om min tid här. Första "riktiga" blogginlägget kommer under nästa vecka. Jag kommer då gå tillbaka till den 2 januari och börja med att berätta om mitt första intryck av Paris och mina första tankar. Det här ska bli spännande!

1 kommentar:

  1. Mariiiaaa..jag älskar din blogg! Och dina bilder..haha sverige lär danmark att strosa..bäst! Men du, vad fina bilder du tar! Och du jag vet det är pinsamt att man ska behöva fråga så många gånger, men jo ibland får man nog släppa lite på prestigen..jo är det på morgonen på lör du åker-vill att är med på frukosten ju! för ett hejdå, men ska se till att möta upp dig imorn också:) Men nu lite sömn nu kanske kanske joo..KRAM!

    SvaraRadera